Elektronisk innsending av søknad

Ansvarlege søkarar kan sende inn byggesøknadar elektronisk via Svarinn og Altinn.

For meir informasjon sjå Direktoratet for byggkvalitet sine nettsider https://dibk.no/.

Trykk her for å kome rett til deira digitale løysingar.

Elektroniske løysinger for privatpersonar er under utvikling. Dagens løysing er å sende inn søknaden på e-post. Kommunen ber om at den enkelte e-post og elektroniske søknad ikkje omfattar meir enn ei sak, eitt tiltak og eitt gards- og bruksnummer og at dokumenta vert ordna i eigne vedlegg slik (vedlegg til e-post). 

Søknad, saman med vedlegg, sendast til post@osteroy.kommune.no

Vedlegg A

Vedlegg B

Vedlegg C

Vedlegg D

  • Situasjonsplan, avkøyrsleplan bygning/eigedom

Vedlegg E1

  • Teikningar (forutan planteikningar)

Vedlegg E2

  • Planteikningar

Vedlegg F

  • Utgreiingar/kart

Vedlegg G1

Vedlegg G2

  • Vedlegg til søknad om ansvarsrett som sjølvbyggar (utdanning og/eller praksis)
  • Vedlegg til søknad om lokal goskjenning av snsvarsrett (utdanning og praksis)

Vedlegg H

Vedlegg I

  • Uttale/vedtak frå anna offentleg styresmakt
  • Søknad til anna offentleg styresmakt
  • Søknad om utslepp
  • Søknad om tilkopling til offentleg vatn og avlaup
  • Søknad om avkøyrsle frå offentleg veg
  • Søknad om dispensasjon frå byggjegrense langs offentleg veg

Vedlegg J

  • Rekvisisjon av oppmålingsforretning
  • Skøyte, matrikkelinformasjon o.l.

Vedlegg Q

  • Andre vedlegg

Dersom det er ynskjeleg, kan nokre vedlegg slåast saman til eitt vedlegg:

Vedlegg 1:

  • Vedlegg: A, B, G1 og H.

Vedlegg 2:

  • Vedlegg: D, E1 og F.

 


Sist oppdatert: 14.07.2021
Publisert: 25.01.2019