HjemNyheterSpelemidlar 2025

Spelemidlar 2025

Dette gjeld alle lag og organisasjonar som ynskjer å søkje tilskot gjennom spelemiddelordninga.

Søknadsskjema

Kulturdepartementet deler kvart år ut av speloverskotet frå Norsk tipping til idrettsformål. Formålet er at ordninga skal medverke til at ei større del av befolkinga får moglegheit å drive idrett og fysisk aktivitet

Kven kan søkje?
Søkarar kan vere kommunar, fylkeskommunar, idrettslag, samvirkeføretak, stiftingar eller andre samanslutningar. Anlegget må vere prioritert i kommunal plan for idrett og fysisk aktivitet og tilhøyrande handlingsprogram for 2025-2028.

Kva kan det søkjast midlar til?
Det kan søkjast om tilskot til bygging og rehabilitering av anlegg for idrett, fysisk aktivitet og friluftsliv.

I desse kategoriane:

• For ordinære anlegg
  • For nærmiljøanlegg

anleggsregisteret finn de meir informasjon om vilkår og krav til søknaden, hjelp til utfylling, mva kompensasjon, søknadsprosess med meir.

Vidare behandling av søknad

Sakshandsaminga følgjer "Bestemmelser om tilskudd til anlegg for idrett og fysisk aktivitet - 2024. For tildelinger i 2025"

Sist oppdatert: 17.09.2024
Publisert: 17.09.2024