HjemNyheterEntreprenørdagen på Osterøy

Entreprenørdagen på Osterøy

Du velger selv om du vil delta på del en om formiddagen eller del to om ettermiddagen eller begge deler.

Arrangementet er gratis, men krever påmelding. Meld deg på her: Gründerdagen på Osterøy — Etablerersenteret
FORELØPIG PROGRAM
Del 1: Kl 12-15:
For gründere i startfasen & andre interesserte
1-2-3 Etableringskurs med Sandra Haugland & Paul Evers, Etablerersenteret
Del 2: kl 15:30 - 18:30: For alle
Kommunikasjonsstrategi og plan for markedsarbeidet:
* Heidi M. Sperre er gründeren av kommunikasjonsbyrået FLY og brenner for verdiskapning. Hun er digital sosiolog med mastergrad i samfunnsarbeid med spesialisering i sosiale medier
Gründerreiser:
* Tekslo Sjøsaker v/ Runar Trellevik.
Tekslo Seafood er en bedrift bestående av tre gründere som alle har vokst opp ved havet. De lager smakfulle krydder med havets grønnsaker.
* Det Bergenske Kaffeselskap v/ Øyvind Reigstad.
Øyvind er lidenskapelig opptatt av god kaffe og kan det meste om kaffe, kaffemaskiner og vannkjølere. Det Bergenske Kaffeselskap er opptatt av kvalitet, bærekraft og miljø. Tenk om ditt kaffeavfall kan bli ny næring?
Det grønne skiftet og støtteordninger:
* Klimapartnere - v/ Jonas Berven Asbjørnsen
Innlegg: Den grønne løsningsbanken
Jonas Berven Asbjørnsen har bachelor- og mastergrad i europastudier og er svært opptatt av klima, innovasjon og bærekraft.
Klimapartnere er Norges viktigste partnerskap for grønn næringsutvikling.
* Industriutvikling Vest - v/ Tore Andre Sines
Innlegg: Ulike støttefunksjoner/ støtteordninger
Tore Andre Sines er senior forretningsutvikler i Industriutvikling Vest. Han bistår med innovasjon og utviklingsarbeid for både etablerte virksomheter og modne gründere på Osterøy samt ellers i regionen vår.
Vi legger opp til pauser og mingling.
Det blir servert mat, kaffe og te.

Sist oppdatert: 01.03.2022
Publisert: 28.02.2022